Home / Πρώτες Βοήθειες / Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην διερεύνηση και αντιμετώπιση του προβλήματος του υποσιτισμού των μαθητών και τρόποι αντιμετώπισης. Συμπτώματα του υποσιτισμού.
υποσιτισμού

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην διερεύνηση και αντιμετώπιση του προβλήματος του υποσιτισμού των μαθητών και τρόποι αντιμετώπισης. Συμπτώματα του υποσιτισμού.

 

υποσιτισμούτου Αλέξανδρου Γιατζίδη, Μ.D., medlabnews.gr

Το τεράστιο ποσοστό ανεργίας που καταγράφεται στην Ελλάδα με τους 1.200.000 επίσημα ανέργους. Παράλληλα με τους άνεργους καταμετρούνται περισσότεροι εργαζόμενοι μερικού χρόνου, κυρίως γυναίκες. Παράλληλα, η παιδική φτώχεια αποτελεί πρόβλημα για όλο και περισσότερα νοικοκυριά, λόγω ανεπαρκών εσόδων από την εργασία των γονέων και ελλιπούς υποστήριξης των νοικοκυριών με παιδιά. Το ποσοστό των παιδιών που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο φτώχειας είναι άνω του 20% στην χώρα μας. 
Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι που χάνουν τις δουλειές τους, συνεπώς και το εισόδημά τους, με αποτέλεσμα σταδιακά να περιέρχονται σε συνθήκες φτώχειας. Αυτό έχει επιπτώσεις και στη διατροφή τους, καθώς δε μπορούν να αντεπεξέλθουν στο ακριβό κόστος ζωής και να παράσχουν στις οικογένειές τους όλα τα θρεπτικά τρόφιμα που έχουν ανάγκη. 

Δυστυχώς, τα παιδιά είναι αποδέκτες της οξύτατης οικονομικής κρίσης. Από πέρυσι γράψαμε αναδεικνύοντας το πρόβλημα των λιποθυμιών στα σχολεία. Από τότε έγιναν πολλά βήματα από την πολιτεία αλλά και από την εκπαιδευτική κοινότητα. Όμως το πρόβλημα υπάρχει, την στιγμή που σήμερα καταγράφεται τεράστια μείωση της κίνησης των κυλικείων στα σχολεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι η μείωση αυτή καταγράφεται γιατί τα παιδιά κουβαλούν κολατσιό από το σπίτι. Φυσικά έχουν αυξηθεί τα παιδιά που παίρνουν πλέον από το σπίτι, όμως υπάρχουν και εκείνα τα παιδιά που δεν έχουν.
 
 

Διαβάστε επίσης

Χορηγία €4 εκατ. από το ίδρυμα ΙΚΕΑ για τη στέγαση και την φροντίδα 100 ασυνόδευτων παιδιών

Χορηγία 4 εκατομμυρίων ευρώ από το Ίδρυμα ΙΚΕΑ έλαβε η The HOME Project προκειμένου να υποστηρίξει 100 παιδιά-πρόσφυγες με …

Αφήστε μια απάντηση