Το Bronze Βραβείο στην κατηγορία Best Public Service/CSR Award για την καμπάνια ενημέρωσης «Οπαδοί Ζωής», απέσπασε η Novartis Hellas.
Η βιοφαρμακευτική εταιρεία διακρίνεται για 2η συνεχή χρονιά στο πλαίσιο των Digital Media Awards, τα οποία και επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Ηellas, Riccardo Canevari, δήλωσε σχετικά: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που λαμβάνουμε αυτό το βραβείο, καθώς βλέπουμε τις προσπάθειές μας να αναγνωρίζονται. Η πρωτοβουλία αυτή αποδεικνύει ότι η Novartis Hellas επιστρατεύοντας τις νέες τεχνολογίες και τα ανερχόμενα κανάλια επικοινωνίας, συνεχίζει να προσφέρει υποστήριξή στους ασθενείς οι οποίοι παραμένουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας».
Στόχος της βραβευμένης καμπάνιας ενημέρωσης «Οπαδοί Ζωής» της Novartis Hellas, ήταν η ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από τη δωρεά οργάνων. Η εκστρατεία αξιοποίησε τη χρονική συγκυρία του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, τονίζοντας την ανάγκη των ασθενών που χρειάζονται άμεσα μεταμόσχευση οργάνων για να κρατηθούν στη ζωή. Με πρεσβευτή της προσπάθειας αυτής την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου και τη στήριξη του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και των φορέων ασθενών, η καμπάνια κατάφερε κυρίως μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο Facebook, να ενημερώσει και να διαδώσει τη θετική στάση προς τη δωρεά οργάνων.
Πηγή: virus.com.gr