Οπτικές Μάρκετινγκ στην Ανταγωνιστικότητα του Σύγχρονου Φαρμακείου
Το φαρμακευτικό συνέδριο και έκθεση «Hellas PHARM 2016» πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στις 2 και 3 Απριλίου 2016, στο εκθεσιακό κέντρο HELEXPO MAROUSSI.
Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε. συμμετείχε στην κορυφαία εκδήλωση για το φαρμακείο, τόσο στο συνεδριακό κομμάτι όσο και στο εκθεσιακό.
Συγκεκριμένα, την Κυριακή 3 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο «Οπτικές Μάρκετινγκ στην Ανταγωνιστικότητα του Σύγχρονου Φαρμακείου», με τη χορηγία της ΒΙΑΝΕΞ.
Την εκδήλωση προλόγισε ο Διευθυντής Επιχειρησιακής Μονάδος της ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε. κ. Τάσος Παλπάνης, ο οποίος παρέδωσε τη σκυτάλη στον πρώτο ομιλητή, τον κ. Γιάννη Κούνουπα, Γενικό Διευθυντή της εταιρείας επικοινωνίας Κ- Provoli. Στη συνέχεια, ο κ. Μάρκος – Μάριος Τσόγκας, Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιου Πειραιώς παρουσίασε τον «Ρόλο και την Αναγκαιότητα του Μάρκετινγκ» αναδεικνύοντας την αξία της διαφοροποίησης και ιεραρχώντας τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου φαρμακείου μέσω της πελατοκεντρικής προσέγγισης. Το σεμινάριο συνεχίστηκε με ενδιαφέρουσες εισηγήσεις θεμάτων που αφορούσαν στην ικανοποίηση και την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών καθώς και στην οργάνωση του «Merchandising & Αισθητικής» στο σύγχρονο φαρμακείο από διακεκριμένους επιστήμονες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Τέλος, το περίπτερο της ΒΙΑΝΕΞ εκτάσεως 40 τ.μ., στο εκθεσιακό τμήμα του συνεδρίου, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, συμπληρώνοντας έτσι τη δυναμική παρουσία της εταιρείας στο συνέδριο «Hellas PHARM 2016».
Leave a Comment