Η Ε.Ε.Φα.Μ. διευρύνει τους ρόλους και τις δράσεις της, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες του φαρμακευτικού κλάδου
Μετονομάζεται σε Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management
Ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα της φαρμακευτικής αγοράς και στις ποικίλες προκλήσεις πουαντιμετωπίζουν σήμερατα στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας, η Ε.Ε.Φα.Μ.διευρύνει το φάσμα τωνρόλων που εκπροσωπεί και επεκτείνει τις δραστηριότητές της, ώστε να συνεχίσει νααπαντάεπιτυχώς στις σύγχρονες ανάγκεςτων φαρμακευτικών επιχειρήσεων.Στο πλαίσιο αυτό, η Ε.Ε.Φα.Μ.μετονομάζεταιαπό Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketingσε Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management και υιοθετείμία νέα εταιρική ταυτότητα, που απεικονίζει – και τονίζει –την ανανεωμένη φυσιογνωμία της.Τα παραπάνω, μαζί με την κεντρική θεματική του 11ου ΣυνεδρίουΦαρμακευτικού Management,ανακοινώθηκαν σε Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε η Εταιρεία στο ξενοδοχείο KingGeorge.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ηΠρόεδρος του Δ.Σ. της Ε.Ε.Φα.Μ, Σοφία Νάσιου, μίλησε για τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της Εταιρείας και εξήγησε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση της σημαντικής αυτής αλλαγής: «Διαπιστώσαμε ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των στελεχώνφαρμακευτικών εταιρειώνκατέχει σήμερα ρόλους πουεπεκτείνονται πέρα από τα στενά όρια της έννοιας τουMarketing, με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να ταυτίσουν το αντικείμενο της θέσης τους με το συγκεκριμένο όροστον τίτλο της Ε.Ε.Φα.Μ. Μετη μετονομασία της Εταιρείας, επικοινωνούμεστα στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας ότιαναγνωρίζουμε τις σύνθετες ανάγκες τους και προσπαθούμε ναανταποκρινόμαστεόσο το δυνατόν καλύτερα σε αυτές. Βασική μας επιδίωξη είναιη δημιουργία αξίας προς τις Αρχές Υγείας και τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις μέσα από την ενδυνάμωση των στελεχών, με απώτερο στόχο τη συνολική αναβάθμιση του κλάδου καιτη βελτίωση της ζωής των ασθενών».
Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management είναι μη κερδοσκοπική, επιστημονική εταιρεία πουδραστηριοποιείται ενεργά στους τομείς της επιμόρφωσης, της επαγγελματικής ανάπτυξης και τηςδιασύνδεσης των στελεχών της Φαρμακοβιομηχανίας.Τελευταία προσθήκη στις εκπαιδευτικές δράσειςτης είναι το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «mini–mbain Pharma», που σχεδίασε και υλοποιείσε συνεργασία με το ALBA GraduateBusinessSchool.Πρόκειται για ένα υψηλού επιστημονικού επιπέδουΠρόγραμμα, που απευθύνεταιστα μεσαίας βαθμίδας στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίαςκαι επιδιώκει να τους προσφέρει την απαραίτητηθεωρητική και πρακτική κατάρτιση για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
ΗΕ.Ε.Φα.Μ. ανανεώνεται επίσης στον τομέα της επικοινωνίας με τους εκπροσώπους της Φαρμακοβιομηχανίας και των θεσμικών Φορέων του κλάδου. Ενισχύοντας το ρόλο της ως παρόχουέγκαιρης και έγκυρης πληροφόρησης προς τους εταίρους της Υγείας, προχώρησε στονεπανασχεδιασμό και την αναβάθμιση του περιεχομένου τηςεταιρικήςιστοσελίδας και του – ήδη καταξιωμένου στο χώρο – newsletter της. Παράλληλα, ξεκινά ενεργή δραστηριοποίηση στα socialmedia, μέσωFacebook, Twitter και LinkedIn.
Κάθε δύο χρόνια, η Ε.Ε.Φα.Μ.διοργανώνει το ΣυνέδριοΦαρμακευτικού Management,την κορυφαίαεκπαιδευτική διοργάνωση για τα στελέχη των φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου, το 11οΣυνέδριο Φαρμακευτικού Management, με τίτλο «Pharma2020: Εμπιστοσύνη – Συνεργασία – Αξία», θα διεξαχθεί στις 7 – 8 – 9 Φεβρουαρίου 2018 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.ΟιΠρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής,Μάκης Παπαταξιάρχης, Διευθύνων Σύμβουλος της JANSSEN, PharmaceuticalCompaniesofJohnson & Johnson και Κώστας Παναγούλιας, Αντιπρόεδρος τηςVIANEX, παρουσίασαν τον κεντρικό θεματικό άξονα της διοργάνωσης, τονίζοντας την αναγκαιότητακαλλιέργειαςστενότερης συνεργασίαςτης Φαρμακοβιομηχανίας με όλους τους στρατηγικούς εταίρους του κλάδου,με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας προς τους Έλληνες ασθενείς.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ.Παπαταξιάρχης, «Βασική επιδίωξη του 11ουΣυνεδρίου είναι να θέσει το πλαίσιο για την επανεξέταση του τρόπου λειτουργίας των φαρμακευτικών εταιρειών, ώστε να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με όλους τους εταίρους του κλάδου και να αναδείξουν τηναξίαπου προσφέρουν προς τους ασθενείς, τους επαγγελματίες υγείας, τις Αρχές και την κοινωνία. Τα στελέχη και το επιστημονικό δυναμικό των φαρμακευτικών εταιρειών επεξεργάζονται και προσφέρουν πολύτιμο υλικό για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στη σημερινή κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας».Από την πλευρά του, ο κ. Παναγούλιας πρόσθεσε:«Έχουμε την πεποίθηση ότι το επιστημονικό πρόγραμμα της διοργάνωσης θα αποτελέσει εφαλτήριο παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των εμπλεκομένων μερών του χώρου της Υγείας και του Φαρμάκου, ώστε να συνεχίσει η Φαρμακοβιομηχανία να αποτελεί πυλώνα στήριξης της βιωσιμότητας των συστημάτων Υγείας,της πρόσβασης των ασθενών στις απαραίτητες θεραπείεςκαι της οικονομικής ανάπτυξης της πατρίδας μας».
H εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του θεσμού των «Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ.»,ο οποίος βραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικέςmarketingκαι επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, εκφράζοντας την προσήλωση της Ε.Ε.Φα.Μ. στην προώθηση της αριστείας, τόσο σε επίπεδο στελεχών, όσο και φαρμακευτικών επιχειρήσεων.
Οικατηγορίες των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017, έχουν ως εξής:
▪ Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος
▪ Καλύτερη Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή Ομάδας Προϊόντων
Leave a Comment