Μια «Εβδομάδα Δυνατοτήτων» για την AbbVie με άμεσο κοινωνικό αντίκτυπο
ΗAbbVieΕλλάδοςσυμμετείχε για μίαακόμη χρονιάστο“WeekofPossibilities”,την εβδομάδα εθελοντισμού τηςAbbVieπουδιεξάγεταικάθε χρόνοσε παγκόσμιο επίπεδο.Φέτος, πάνωαπό6.000 εργαζόμενοι σεπερισσότερααπό50 υποκαταστήματατηςAbbVieανά την υφήλιο,συμμετείχαν σεδράσειςεθελοντισμού που σχετίζονταν είτε μεπρογράμματαπροσφοράςστις τοπικές κοινωνίεςγιασυνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη, είτε μεπρογράμματαεκπαίδευσης.Όλεςοι ενέργειεςσχεδιάστηκανκαιυλοποιήθηκανσε συνεργασίαμε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς,καθώςεκείνοιβρίσκονται πιο κοντάκαι αφουγκράζονταιτις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας των πολιτών.Ηαξιολόγηση των δράσεωνμέσα από αυτό το πρίσμα, εξασφαλίζει ότι οι δράσεις τηςAbbVieσε ολόκληρο τον κόσμο θα έχουντηνμεγαλύτερηδυνατήεπίδραση στην κοινωνία.
Οι εργαζόμενοιστηνAbbVieΕλλάδοςμε την υποστήριξη τουμη κερδοσκοπικούοργανισμούethelonετοίμασαν περισσότερααπό 1.000πακέταυγιεινής(οδοντόβουρτσα, οδοντόπαστα, σαπούνι, αντισηπτικά μαντηλάκια, επιτραπέζια χαρτομάντηλα) προκειμένου να διατεθούν σε συνανθρώπους μας που βρίσκονται σεανάγκη.Οι εργαζόμενοιδούλεψανμε ζήλοσε όλα τα στάδιατης διαδικασίας και μέσα σε μία εβδομάδα:ετοίμασανκαι συσκεύασαν όλα τα πακέτα καιστη συνέχεια τα παρέδωσαν οι ίδιοι σε7 οργανισμούς, οι οποίοικαλύπτουν ανάγκες διαφορετικών ομάδων πληθυσμού μέσα στην πόλη. Επίσηςομάδα εργαζομένων τηςAbbVieπραγματοποίησεαπευθείαςπαραδόσεις300περίπουπακέτωνυγιεινής σεσυνανθρώπουςμαςστο πλαίσιοτης δομήςOneStopπου φιλοξενείταιστηστέγη του συνΑθηνά.
«ΣτηνAbbVieλειτουργούμε έτσι ώστε ηΕταιρική Ευθύνηνα μην είναιμια θεωρητικήεταιρικήέννοια, ούτε απλά ένα μέσοεφήμερης προβολής. Σε μια εποχή που οι πόροι είναι περιορισμένοι και τα προβλήματα συσσωρεύονται, προσπαθούμε να εντοπίζουμε τις πραγματικές ανάγκεςτης κοινωνίας,με στόχονα βοηθάμεόσο το δυνατόν πιο ουσιαστικά,στο μέτρο των δυνατοτήτων μας.Είμαστεεξαιρετικάυπερήφανοιγια τηδράση που υλοποιήσαμε κατά τη διάρκεια του“WeekofPossibilities”,τόσογια τηνσυγκινητικήανταπόκρισητων συναδέλφωνσε αυτή την προσπάθεια, όσοκαιγιατονουσιαστικόαντίκτυποτης πρωτοβουλίαςμας»αναφέρειηΆντζελα Βερναδάκη,MarketAccess&ExternalRelationsDirectorτηςAbbVie.
«Είναι εξαιρετική χαράγια εμάςστηνethelonνα συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως ηAbbVieστην οργάνωση των Εθελοντικών Δράσεων. Οι εθελοντές τηςAbbVieέδειξαν τέτοιο ζήλο, που κατάφεραννα υλοποιήσουντο στόχο των δύο ημερών σελίγες μόνοώρες! Έφτιαξαν 1.032 πακέταυγιεινής,τα οποία μοιράστηκαναπό τους ίδιουςσε ευάλωτες κοινωνικές ομάδεςκαισε ανθρώπους που ζουν σε“κατάσταση δρόμου”. Ελπίζουμε κινήσεις όπως αυτή να δημιουργήσουν ένα κύμα Εταιρικού Εθελοντισμού και υποστήριξης της Κοινωνίας των Πολιτών»αναφέρει η Ειρήνη Κρούσκου, Υπεύθυνη Εταιρικών Εθελοντικών Προγραμμάτωντηςethelon.
Leave a Comment