Η βιοφαρμακευτική AbbVie κατέχει την πρώτη θέση στην κατάταξη με τις πιο αξιόπιστες φαρμακευτικές εταιρείες για το 2017, σύμφωνα με τη μελέτη Global Pharma Reptrak® του Ινστιτούτου Εταιρικής Φήμης (Reputation Institute). Η μελέτη βασίστηκε σε περισσότερες από 16.500 βαθμολογήσεις, οι οποίες συγκεντρώθηκαν τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο από το κοινό 8 μεγάλων και βασικών αγορών: της Βραζιλίας, του Καναδά, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ.
Ο δείκτης Pharma RepTrak® αποτελεί τη μεγαλύτερη έρευνα στο είδος της παγκοσμίως, καθώς περιλαμβάνει συγκριτικές βαθμολογίες και τάσεις ανά δημογραφική ομάδα, ενώ παράλληλα προσφέρει μοναδικές πληροφορίες σχετικά με το ποιες εταιρείες θεωρούνται οι καλύτερες, ποια χαρακτηριστικά δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης με διάφορες ομάδες ενδιαφερομένων (stakeholders) και τι είναι αυτό που κάνει τις ομάδες αυτές να αντιμετωπίζουν μία εταιρεία θετικά, δείχνοντας προθυμία να αγοράσουν τα προϊόντα της, να συστήσουν τα brand της, να αγοράσουν μετοχές της ή ακόμη και να εργαστούν για αυτήν.
Στον κλάδο των φαρμακευτικών εταιρειών η AbbVie κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση μεταξύ 17 συνολικά εταιρειών, καθώς σημείωσε σημαντική βελτίωση 5.3 RepTrak® πόντων από πέρυσι.
Η Laura Schumacher, Executive Vice President, External Affairs, General Counsel και Corporate Secretary της AbbVie δηλώνει: «Από την ίδρυση ακόμη της εταιρείας μας, πριν από περίπου πέντε χρόνια, επιδιώκουμε να βελτιώνουμε την εικόνα των διαφόρων ομάδων ενδιαφερομένων απέναντι στην AbbVie. Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που αυτές οι προσπάθειες έχουν αντίκτυπο παγκοσμίως και έχουν συντελέσει στην καλύτερη κατανόηση του ποιοι είμαστε και τι αντιπροσωπεύουμε ως εταιρεία.»
Η εικόνα της φαρμακοβιομηχανίας βελτιώνεται συνεχώς παρά την έντονη αρνητική δημοσιότητα τα περασμένα έτη. Συνολικά, ο κλάδος κέρδισε ένα ισχυρό αποτέλεσμα με 71,8, RepTrak® πόντους από 68,2 που κατείχε το 2016.Το 44% των ερωτηθέντων, από το 7% πέρυσι, ανέφερε ότι η βιομηχανία έχει εξαιρετική φήμη, ενώ το 26%, από 35% το 2016, αντιλαμβάνεται τη φήμη της ως ασθενή ή φτωχή.