POST-GRADUATE LEVEL
“PHARMACEUTICAL MARKETING IN ACTION”
Η συνεργασία της Professional Team και του Πανεπιστημίου Πειραιώς που χρονολογείται από το 2007, έφερε το Πρόγραμμα “PHARMACEUTICALMARKETING IN ACTION”.
Σήμερα ανακοινώνουμε την 2η σειρά υλοποίησης που είναι σχεδιασμένη με στόχο να προετοιμάσει τα στελέχη της Φαρμακευτικής Αγοράς (Marketing & Ιατρικής Ενημέρωσης) στις ανάγκες του ρόλου τους για τα επόμενα χρόνια.
Το Πρόγραμμα υλοποιείται με την επιστημονική επίβλεψη του Πανεπιστημίου Πειραιώς (Επιστημονικός Υπεύθυνος καθηγητής κος Ιωάννης Πολλάλης) και είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της Φαρμακευτικής Αγοράς.
Οι εκπαιδευτές είναι ακαδημαϊκοί αλλά και καταξιωμένα και έμπειρα στελέχη της Φαρμακευτικής Αγοράς.
Η επιτυχής παρακολούθηση του Προγράμματος οδηγεί στην απόκτηση Πιστοποιητικού (intense MBA Course) που υπογράφεται από τον Πανεπιστήμιο Πειραιώς και την Professional Team.
Το Πρόγραμμα διεξάγεται 2 Σάββατα/μήνα (ωράριο 9.00-15.00) και η έναρξη θα γίνει το Σάββατο 02/12/2017.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα του σεμιναρίου….
POST-GRADUATE LEVEL
“PHARMACEUTICAL MARKETING IN ACTION”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: καθηγητής Ι. ΠΟΛΛΑΛΗΣ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: PROFESSIONAL TEAM
ΕΝΑΡΞΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 02/12/2017
Α/Α
|
Ενότητα
|
Θέματα Ενότητας
|
Διάρκεια
/Θέμα
|
Διάρκεια Ενότητας
|
1
|
Το Περιβάλλον του Φαρμακευτικού Marketing
|
• Εισαγωγή στο πρόγραμμα
• Εξελίξεις στη Διεθνή & Ελληνική φαρμακευτική αγορά
• Corporate Governance of ethics
• Κώδικας Δεοντολογίας (ΕΟΦ, ΣΦΕΕ)
|
• 1h
• 1h
• 2hrs
• 2hrs
|
6hrs
|
2
|
Η Στρατηγικήστο Marketing
|
• Positioning & Forecasting
• Έρευνα Αγοράς
• Στρατηγικός σχεδιασμός στο Φαρμακευτικό Marketing
• Strategy & Tactics
• Targeting
• Σχεδιασμός Business Plan
|
• 2hrs
• 4hrs
• 6hrs
• 2hrs
• 2hrs
• 2hrs
|
18hrs
|
3
|
Εφαρμοσμένο Φαρμακευτικό Marketing
|
• Detailing/Promotion, Road shows, Επιστημονικές συναντήσεις, SatelliteSymposia, Έντυπα: χρήση & αξιολόγηση
• Τεχνικές Επικοινωνίας
• Epharma: Multichannel activities (newsletter, webcasts etc)
• Νομικά και Ρυθμιστικά θέματα
• Market Access
|
• 6hrs
• 6hrs
• 6 hrs
• 2 hrs
• 4hrs
|
24hrs
|
4
|
MEDICO–Marketing
|
• OBS/Επιδημιολογικές μελέτες
• Φαρμακοοικονομία
• Κλινικές μελέτες και η χρήση τους στην Ελλάδα
|
• 2 hrs
• 2 hrs
• 2 hrs
|
6hrs
|
5
|
Οικονομικά για Marketers
|
Οικονομικοί δείκτες, Προϋπολογισμοί, Απολογισμοί, Αποκλίσεις, M.I.S
|
6hrs
|
6hrs
|
6
|
Business Unit Management
|
• Οργάνωση πωλήσεων, Διοίκηση πωλήσεων
• Επαγγελματικές Διαπραγματεύσεις
• Εισαγωγή στο Key Account Management
|
• 6hrs
• 3hrs
• 3hrs
|
12hrs
|
7
|
Media & P.R.
|
Ο Ρόλος τους για το Φαρμακευτικό Marketing
|
6hrs
|
6hrs
|
8
|
Αξιολόγηση & Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
|
• Τεχνικές Αξιολόγησης Ατόμων
• Team building, Ηγεσία & Ηγέτης
|
• 2hrs
• 4hts
|
6 hrs
|
9
|
• TEST Γνώσεων
• Παρουσίαση εργασιών και αξιολόγηση
|
6hrs
|
6hrs
|
|
Σύνολο
|
90hrs
|