Ειδήσεις

Διεθνής διάκριση για την καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» στα SABRE Awards EMEA 2018

Μία ιδιαίτερα σημαντική διάκριση έλαβε η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» στα διεθνή βραβεία SABRE AwardsΕΜΕΑ 2018, τον κορυφαίο διαγωνισμό βραβείων επικοινωνίας παγκοσμίως. Η εκστρατεία της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie που σχεδιάστηκε από την εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS, κατέκτησε το μοναδικό βραβείο Gold Sabre Awardστην κατηγορία “Digital Campaign”. Ανάμεσα σε περισσότερες από 2.500 υποψηφιότητες από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, η καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» κατόρθωσε να διακριθεί στους 5 φιναλίστ της κατηγορίας “DigitalCampaign” και τελικά να λάβει τη μέγιστη βράβευση.
Στόχος της εκστρατείας ήταν να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τα συμπτώματα και τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας και να παρακινήσει όσους ενδεχομένως εμφάνιζαν πρώιμα συμπτώματα, να επισκεφθούν τον Ρευματολόγο, ο οποίος είναι ο κατάλληλος ιατρός για τη διάγνωση και τη διαχείριση της νόσου.
Η Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie, δήλωσε σχετικά: «Η σημαντική αυτή διεθνής διάκριση αποτελεί μεγάλη επιτυχία και τιμή για την εταιρεία μας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την πολλαπλή αναγνώριση της προσπάθειας που έχουμε καταβάλει να αυξήσουμε την επίγνωση του κοινού για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Μια προσπάθεια που πέτυχε τους στόχους της συμβάλλοντας στην ενημέρωση πολλών συνανθρώπων μας με καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο. Ευχαριστούμε θερμά τη PHOCUS για την άψογη συνεργασία».
Ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της PHOCUS, δήλωσε: «Η κορυφαία αυτή διάκριση αποτελεί για εμάς την καλύτερη επιβράβευση. Η καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» κατέκτησε την κορυφαία θέση σε έναν πολύ απαιτητικό διεθνή διαγωνισμό κι αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας γεμίζει δύναμη να συνεχίσουμε να υλοποιούμε projectsπου συνδυάζουν την καινοτομία και την δημιουργικότητα με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα. Θέλω να ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά τους ανθρώπους της PHOCUS που εργάστηκαν με πάθος γι’ αυτό το έργο και φυσικά την ομάδα της AbbVie για την εξαιρετική συνεργασία».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη καμπάνια έχει επίσης βραβευτεί σε άλλους σημαντικούς θεσμούς του χώρου της Επικοινωνίας, αποσπώντας Ermis Gold και ErmisSilver στα Ermis Awards 2017, 3 βραβεία στα Corporate Affairs Excellence Awards(«Best Use of Social Media», «Public Affairs & Stakeholder Engagementι» και ειδικό βραβείο «Καινοτομία στην Επικοινωνία»), καθώς και βράβευση στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ.
Τα SABRE Awards ΕΜΕΑ αποτελούν το σημαντικότερο θεσμό επιβράβευσης των πιο δημιουργικών και καινοτόμων πρακτικών επικοινωνίας για την περιοχή EMEA(Europe, Middle East, Africa) και διοργανώνονται σε ετήσια βάση από το διεθνή όμιλο“The Holmes Group”.

 

 

 

 

 

 

Πηγή: http://medlabgr.blogspot.com

Iatrika Nea

Leave a Comment
Share
Published by
Iatrika Nea

Recent Posts

2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ 17-19 Δεκεμβρίου 2021μ Αθήνα, Ζάππειο Μέγαρο “Είναι σημαντικότερο να γνωρίζουμε…

3 έτη ago

H Roche για ακόμα μια χρονιά «δίνει το παρών» στο Greece Race for the Cure

H Roche για ακόμα μια χρονιά «δίνει το παρών» στο Greece Race for the Cure®…

3 έτη ago

Η Bristol Myers Squibb λαμβάνει έγκρισηγια το azacitidine σε δισκία, ως αρχική θεραπεία συντήρησης για ενήλικες με οξεία μυελογενή λευχαιμία

Η Bristol Myers Squibb λαμβάνει έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το azacitidine σε δισκία,…

3 έτη ago

«Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία»

 «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία» Εξαιρετικά αποτελέσματα από τα δύο εξειδικευμένα εκπαιδευτικά παιχνίδια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ για…

3 έτη ago

H CSL Behring Hellas στηρίζει τη Φοιτητική Ομάδα iGEM Athens 2020

H CSL Behring Hellas στηρίζει τη Φοιτητική Ομάδα iGEM Athens 2020 Με την συμβολή της…

3 έτη ago

Άμεση προτεραιότητα και οι δομικές μεταρρυθμίσεις για τον περιορισμό της φαρμακευτικής δαπάνης

PhRMA Innovation Forum: Άμεση προτεραιότητα η αποκατάσταση της στρεβλής εικόνας των συνολικών επιστροφών και οι…

3 έτη ago

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies