Χρυσό βραβείο για το Πρόγραμμα Εταιρικής Επικοινωνίας «Αποστολή μας ο Άνθρωπος, σύμμαχος η Καινοτομία»
Ασημένιο βραβείο για την καμπάνια «Αναπνέω»
Η Novartis Hellas απέσπασε δύο σημαντικά βραβεία για προγράμματα επικοινωνίας που υλοποίησε με την εταιρία Hill & Knowlton Strategies. Συγκεκριμένα κέρδισε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση Φήμης» των βραβείων Ermis για το Πρόγραμμα Εταιρική Επικοινωνίας «Αποστολή μας ο Άνθρωπος, σύμμαχος η Καινοτομία». Η διάκριση όμως της Novartis Hellas επεκτάθηκε και σε άλλη κατηγορία. Η εκστρατεία «Αναπνέω», μια σημαντική πρωτοβουλία της Novartis Hellas με την επιστημονική υποστήριξη της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ), έλαβε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Κοινωνία και Επιχειρηματικότητα». Η εκστρατεία στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ) και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνιακών ενεργειών στα παραδοσιακά και online μέσα, καθώς και δωρεάν σπιρομετρήσεις σε όλη την Ελλάδα, με έμφαση σε ακριτικές περιοχές.
Η στρατηγική της Novartis διεθνώς έχει ως κύριο άξονα την τοποθέτηση των ασθενών και της κοινωνίας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της. Ως εκ τούτου, η υλοποίηση των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης εστιάζουν σε θέματα που έχουν ως στόχο την πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης προς τον άνθρωπο και την κοινωνία και σύμμαχο την καινοτομία και τη συνεχή επένδυση στην έρευνα και την ανάπτυξη, η Novartis Hellas συνεχίζει με συνέπεια τη συνεισφορά της διασφαλίζοντας παράλληλα, με κάθε δυνατό τρόπο, τη βιωσιμότητά της.
O κ. Riccardo Canevari, Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η βράβευση της εταιρείας μας στα βραβεία Ermis αποτελεί μία ακόμα επιβράβευση του κοινωνικού μας έργου που στοχεύει αφενός στον άνθρωπο και την ποιότητα της ζωής του και αφετέρου στην προαγωγή της καινοτομίας. Τα βραβεία Ermis είναι αδιαμφισβήτητα ένας εξαιρετικά σημαντικός θεσμός στον τομέα της επικοινωνίας και της διαφήμισης στην Ελλάδα. Συνεπώς, η βράβευση της Novartis Hellas σε αυτά –και μάλιστα με ένα χρυσό και ένα ασημένιο βραβείο- αποδεικνύει ότι όχι μόνο καταφέραμε να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό αλλά βρήκαμε και τον πιο κατάλληλο και αποτελεσματικό τρόπο να το κάνουμε, γεγονός που μας χαροποιεί διπλά.»