Οι επιχειρήσεις στο χώρο της υγείας στηρίζουν βασικές τους εσωτερικές λειτουργίες στο διαδίκτυο και
παράλληλα σχεδιάζουν και εφαρμόζουν multi–channel δραστηριότητες με στόχο να προωθήσουν τα
μηνύματά τους πιο αποτελεσματικά και στοχευμένα σε επιλεγμένα κοινά-στόχους.
είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευομένους να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και έννοιες ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά και να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή στρατηγικής digital marketing & communications, πάντα στα πλαίσια συμμόρφωσης και δεοντολογίας.
Το πρόγραμμα δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί προηγμένες γνώσεις Πληροφορικής, οπότε μπορεί με ευκολία να το παρακολουθήσει κάποιος με βασικές τεχνικές γνώσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας
Το σεμινάριο εστιάζει επιπλέον και στις περιοχές που δεν εμπίπτουν αυστηρά στους Κώδικες Δεοντολογίας και τις εγκυκλίους του ΕΟΦ, δίνοντας πρακτικές συμβουλές και λύσεις σε ζητήματα που ανακύπτουν ως προς τη δημιουργία, την έγκριση και την εφαρμογή συγκεκριμένων ενεργειών και τη γενικότερη αλληλεπίδραση της εταιρείας απέναντι στους Επαγγελματίες Υγείας και άλλους stakeholders υγείας.
τμημάτων:
Medical
- Εισαγωγή στις βασικές έννοιες της online επικοινωνία και digital marketing
- Ανάλυση τάσεων στο διαδίκτυο (trend analysis)
- Ορθή χρήση των Social Media
- Διαχείριση περιεχομένου (content management)
- Χρήση SEO & επιτυχία στη μηχανή αναζήτησης Google
- email marketing & newsletters
- Eπιτυχημένες digital καμπάνιες ενημέρωσης
- Analytics-μέτρηση αποτελεσματικότητας
- E-Commerce
- Διαφήμιση στο Internet
- Ιατρικά θέματα στο διαδίκτυο
- Δεοντολογία στις digital εφαρμογές
ασκήσεις και οι συμμετέχοντες καλούνται να πάρουν μέρος σε συζήτηση και
πρακτική εξάσκηση σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος, έτσι ώστε να
ολοκληρώσουν την εκπαίδευση με τις απαραίτητες γνώσεις και συμβουλές την ορθή
εφαρμογή ψηφιακών δραστηριοτήτων
εμπνευστής και δημιουργός του Portal Υγείας www.medlabnews.gr – IatrikaNea. Διευθύνων σύμβουλος της Digital Health, γιατρός, για χρόνια και επιστημονικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου Αθηνών,
ξεκίνησε την αρθρογραφία στο διαδίκτυο ως μία προσπάθεια επικοινωνίας με τους
ασθενείς για την επεξήγηση θεμάτων υγείας για τα οποία λάμβανε συχνές
ερωτήσεις. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν τεράστια και πλέον, 7 χρόνια μετά, το
www.medlabnews.gr – IatrikaNea έχει φτάσει τις 5.800.000 αναγνώσεις άρθρων κάθε
μήνα, σε πάρα πολλές λέξεις κλειδιά βρίσκεται πρώτο ή στα πρώτα αποτελέσματα
στην αναζήτηση και διαβάζεται σε περισσότερες από 180 χώρες. Η συνταγή της
επιτυχίας περιλαμβάνει ποικίλα εργαλεία, όπως το πολύτιμο content, την
αξιόπιστη πληροφόρηση, την κατανοητή αλλά και εμπεριστατωμένη γλώσσα, την αποτελεσματική
χρήση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας καθώς και ειδικές τεχνικές digital
marketing. Πλέον το Portal ξεχωρίζει και στο Facebook, διαθέτοντας μία
εξαιρετικά δυνατή σελίδα με χιλιάδες followers, απήχηση σε εκατομμύρια χρήστες
και εκατομμύρια video views κάθε μήνα.
προϋπηρεσία σε φαρμακευτικές επιχειρήσεις στους τομείς Marketing, Πωλήσεων
και Επικοινωνίας και σήμερα εργάζεται ως
Σύμβουλος Επιχειρήσεων.
πολυάριθμες εταιρείες όπως: Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Eurobank, Grant Thornton, Εθνική Ασφαλιστική, Alter
Ego, Pfizer, Pharmathen, Takeda, Novo Nordisk, MSD, UCB, Shire, Genesis Pharma, Vianex, Abbvie,
Johnson & Johnson, Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος κ.α.
και τελειόφοιτος μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (PMBA).
Έχει διατελέσει μέλος Δ.Σ. στο Ινστιτούτο Κοινωνικής Ευθύνης (C.R.I.). και
παραμένει μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοποιών (Π.Ε.Φ.), και της Ελληνικής
Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (Ε.Ε.Δ.Ε.).
επίσης Ταμίας της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.).
πρόγραμμα προσφέρεται και ενδοεπιχειρησιακά σε ώρες και μέρες που εξυπηρετούν
την επιχείρηση.